MASIGNALPHA101

တာေမြကိစၥမွာတုန္းက ရဲတစ္ေယာက္ရယ္ျပံဳးေနတာဘာေၾကာင့္လဲ

တာေမြကိစၥမွာတုန္းက ရဲတစ္ေယာက္ရယ္ျပံဳးေနတာဘာေၾကာင့္လဲ
Monday, May 14, 2018

တာေမြကိစၥမွာတုန္းက ရဲတစ္ေယာက္ရယ္ျပံဳးေနတာဘာေၾကာင့္လဲ

ေမ ၁၂ ရက္ေန့က တာေမြမွာ ဆႏၵထုတ္ေဖာ္သူေတြနဲ႕ ရဲေတြ ျဖစ္ပြားခဲ့တဲ့ရုန္းရင္းဆန္ခတ္မႈမွာ
လံုျခံဳေရးတာဝန္ယူထားတဲ့ရဲက ရယ္ေနတဲ့ပံုေလးေတြဟာ လူမႈကြန္ယက္မွာပ်ံ ႔ႏွံ႕ခဲ႔ပါတယ္။

ထင္ျမင္ခ်က္မ်ိဳးစံုလည္းေပးၾကပါတယ္။

ကာယပံရွင္ရဲ ျဖစ္တဲ့ ကိုေဝယံ အေကာင့္နဲ႕သူရဲ႕လူမႈကြန္ယက္မွာ ယခုလိုေရးသားခဲ႕ပါတယ္

"ကြ်န္ေတာ္သူမ်ားကိုေလာင္ရီရီတာမဟုတ္ပါဘူးကြ်န္ေတာ့္သူတို႕ကိုမခန္႕ေလးစားလုပ္တာလည္းမဟုတ္ပါဘူး
ကြ်န္ေတာ္ကတေလးတစားနဲ႕သူတို႕ဘယ္ေလာက္ရိုင္းရိုင္းဘယ္ေလာက္ပဲႀကမ္းတမ္းပါေစ
ကြ်န္ေတာ္တို႕ျမန္မာနိုင္ငံရဲတပ္ဖြဲ႕ကအျပံဳးမပ်က္ပဲႀကင္ႀကင္နာနာဆတ္ဆံတက္တယ္ဆိုတာကြ်န္ေတာ္သက္ေသျပလိုက္တာပါ
ကြ်န္ေတာ္မွားတာရွိရင္လည္းေတာင္းပန္ပါတယ္ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ဗ် "

Credit - Kumudra

==========




Unicode

တာမွေကိစ္စမှာတုန်းက ရဲတစ်ယောက်ရယ်ပြုံးနေတာဘာကြောင့်လဲ

မေ ၁၂ ရက်နေ့က တာမွေမှာ ဆန္ဒထုတ်ဖော်သူတွေနဲ့ ရဲတွေ ဖြစ်ပွားခဲ့တဲ့ရုန်းရင်းဆန်ခတ်မှုမှာ
လုံခြုံရေးတာဝန်ယူထားတဲ့ရဲက ရယ်နေတဲ့ပုံလေးတွေဟာ လူမှုကွန်ယက်မှာပျံ့နှံ့ခဲ့ပါတယ်။

ထင်မြင်ချက်မျိုးစုံလည်းပေးကြပါတယ်။

ကာယပံရှင်ရဲ ဖြစ်တဲ့ ကိုဝေယံ အကောင့်နဲ့သူရဲ့လူမှုကွန်ယက်မှာ ယခုလိုရေးသားခဲ့ပါတယ်

"ကျွန်တော်သူများကိုလောင်ရီရီတာမဟုတ်ပါဘူးကျွန်တော့်သူတို့ကိုမခန့်လေးစားလုပ်တာလည်းမဟုတ်ပါဘူး
ကျွန်တော်ကတလေးတစားနဲ့သူတို့ဘယ်လောက်ရိုင်းရိုင်းဘယ်လောက်ပဲကြမ်းတမ်းပါစေ
ကျွန်တော်တို့မြန်မာနိုင်ငံရဲတပ်ဖွဲ့ကအပြုံးမပျက်ပဲကြင်ကြင်နာနာဆတ်ဆံတက်တယ်ဆိုတာကျွန်တော်သက်သေပြလိုက်တာပါ
ကျွန်တော်မှားတာရှိရင်လည်းတောင်းပန်ပါတယ်ကျေးဇူးတင်ပါတယ်ဗျ "

Credit - Kumudra